A legjobb dolog pedig a közös udvar , kert. Nagy agy volt aki kitalálta. Örököltem egy házat(A házzal együtt a drága pityubát is,aki a rokonom )Beköltöztünk gondoltam mi bajunk történhet. Amikor jöttünk még örültem is neki, hogy nem nekem kell majd mindent egyedül csinálnom a ház körül, vágni a füvet nyaranta stb..mert, az öreg bácsika, aki nagy kertrendező hírében áll, mindent megcsinál! A kedvencem az volt mikor sódert hordott minenhova(persze ezt senkivel nem beszélte meg)egy júniusi napsütéses reggelen kiléptem a házból és nem hittem a szememnek olyan volt minha leesett volna a hó

sódert hordott mindenhova (persze ezt senkivel nem beszélte meg )egy júniusi napsütéses reggel kiléptem a házból és nem hittem a szememnek olyan volt mintha leesett volna a hó

, vakítóan fehér volt az udvar, egész éjjel sódert hordott az öreg.

Mikor szóvá tettem, hogy szeretnék egy szép füves kertet, megnyugtatott hogy jövő nyáron majd kinő a fű közötte. Nos, a fű nem nőtt ki ,de semmi baj sincs mert a gaz az áttörte a 30cm-es sóderréteget! Ezen felbuzdulva lebetonozott mindet! Szóval idén a beton volt a trendi.
Mindenhova kis betonkockákat helyezett el és abba ültette a muskátlit, kis betonkockákból épített kerti padot,utat!
Van egy csúnya alumínium konténer az udvaron el akarta tűntetni. Úgy gondolta befuttatja szépen valami növénnyel. Felszerelt egy régi fa létrát az oldalára , majd 3 napig ásott egy lyukat, amibe egy kiszáradt növényt ültetett, csodálatos látvány volt, meg is dicsértem. Megkérdeztem tőle ha már annyira el akarja tüntetni ezt az alumínium konténert , miért nem szállítatja el!?
 

Megkérdeztem tőle, ha már annyira el akarja tűntetni ezt az alumínium konténert ,miért nem szállítatja el!? 


Ohh, hát nem úgy van az,tele van csupa fontos dologgal pl.:
 gyerekkori dugós puska, 20évvel ezelőtti bordó lakk utazótáska , aminek csak az egyik füle van elszakadva, női körömcipő,disznóvágósdézsa, zenélős óra, három lábú kisasztal, Baba(megcsonkolva)Nem dob ki semmit , mert jó lesz az még valamire…nem gond, mert van egy régi cimborája, az majd megcsinálja,...
 3havonta rászán egy egész hétvégét, hogy kipakoljon belőle,mindenféle szír-szart odahord nekem(főleg a felesége 36-os körömcipőit ,ami már 20 éve sem volt divat) nincs e rá szükségem...aztán visszapakol...és "szanáltam"címszóval eldob egy nájlonszatyrot!


Szóval ház eladó, pöpec udvarral leveleket ,a „sürgős” jeligére várjuk


 

Szerző: Fricsek  2008.10.04. 14:04 1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://zoldebb.blog.hu/api/trackback/id/tr6695844

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Susybaby · http://szerelemblog.blog.hu 2008.10.12. 15:54:56

"Ohh, hát nem úgy van az,tele van csupa fontos dologgal"

Lehet hogy igaza van, a mai retróőrületben kelendők az ilyen cuccok, hirdesd meg őket a Vaterán! :-)

Egyébként ezt a mindent őrizgetős, 'jó lesz még valamire' mentalitást az öreg valószínűleg a háború utáni lerongyolódott időböl hozta magával... Mai szemmel nehéz megérteni.
süti beállítások módosítása