Egy télen költöztem be egy olyan bérelt lakásba, ami egy eldugott, erdős helyen volt, egy családi ház teljes alsó emeletén. Járt hozzá garázs, távirányítóval, a tetején egy kis kertrész, amit mások nem használnak, onnan rálátás az erdőre... és kb. annyiért, mint a belvárosban bármi. Há'mondom ezt pont nekem találták ki.

Há' mondom ezt pont nekem találták ki.

A garázsból kis lépcső fel, és hopp, külön bejáraton be, tök jó kis lakás, nagyon jól berendezkedtem.
 
A házigazdák igen kedvesek voltak, amolyan folyton jóindulatú, mindig mosolygó, kicsit már Kiszel Tündébe hajlóak, vagy talán japánok, nem tudom. István, a ház ura (ez nem japán név) 60 év körüli volt, külföldi felesége valamivel fiatalabb. A kutyájuk pedig Ricsi, a világ második leghülyébb kutyája - azért második, mert még ebben sem lehet az első.
 
Egy igazi elrontott kutya. Istvánt úgy szarta le, ahogy éppen jól esett. Az gyakorlatilag suttogva ráordította, hogy RhhhhICSI!, a kutya egy fél pillanatra megállt megnézni, hogy tényleg ez az istenverte barom adja-e ki ezt a hangot, vagy a kandi kamera, aztán ugyanúgy ásott, vagy szart tovább, ahogy előtte. Rihárdban - én így hívtam, vagy csak az anyja nevén, mert nem voltunk olyan jóban, hogy tegezzem - az volt a legszörnyűbb, hogy a kertben eszméletlen mocskos lábakat tudott kialakítani, amik alulról nőttek hozzá. Kiléptem a garázsból, a kutya azon a pár lépcsőfokon tízezerrel jött felém fentről, bal kezemben egy 7 kilós szatyor, a jobban egy 8 kilós táska, így köldöktől mellközépig olyan mintázatot nyomott rám a sáros fosos hányásos lábával, amilyet akart. 

Szerintem ha nem mosom az ingeimet, akkor már egész jó áron mennének a képei .

Szerintem ha nem mosom az ingeimet, akkor már egész jó áron mennének a képei . Szájjal és lábbal festő kutya, technikai adószám, 1%, minden... bezzeg a feleség, aki folyamatosan 12 szót tudott maximum magyarul elmondani, az rendet tartott RhhhhiCSI! ügyben, de még Ihhhhstván! ügyben is, de tök hiába, mert nem jött ki a háznak abból a részéből, én meg nem mentem be... ha rajtam múlik, egyikük se jön ki.
 
Végül belátva, hogy a kert rám eső részét meg kell osztanom Rihárddal, ő meg nem osztja meg velem, felmondtam az egészet. Valahogy nem tudtam elképzelni, hogy a kempingasztal-napernyő-laptop hármashangzatra ne tercelne rá egy hamisat, és mondjuk a laptopot a kábelnél fogva húzza végig a díszkövön, majd felfelé a lépcsőn, én meg csak nézem ahogy egyre kisebbnek látszik a képernyőn az elmentetlen munkám. 
 
Itt a szomszéd győzött. A szomszédom, egy kutya.
 

 

Szerző: Horváth Oszkár  2008.10.04. 09:17 9 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://zoldebb.blog.hu/api/trackback/id/tr39695483

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

zsoci 2008.10.12. 19:12:41

Hát ha nem bírtál egy kutyával meg is édemled. Minden kutyát meg lehet fegyelmezni.

üdv Zsoci

Ex Termesz · http://karvolt.blog.hu 2008.10.12. 19:46:10

ebből tanultál, ne költözz olyan helyre, ahol kutya van. legfeljebb ha saját (akkor bármikor kihajíthatod)

scsaba1 2008.10.12. 20:09:11

Soha, egy pillanatig sem érezték kisértést, hogy oldalbarúgd, úgy istenesen? Csak hogy tisztázzátok a hatalmi viszonyokat? :D

Horváth Oszkár · http://oszkarsag.blog.hu 2008.10.12. 21:46:49

:) Én más kutyáját nem rúgom meg és nem is nevelem, ha hülye, akkor a gazdája a hülye. Az én saját kutyám 3 nyelven fog programozni és kijut az olimpiára BMX-en, ember kategóriában. A zenei karrierjéről nem is beszélve.

Ha mégis hülye kutya lesz, akkor persze hülye vagyok! Vagy akkor odaadom Istvánnak. Pista, e! Itt egy kutya.

macskatv · http://www.macska.tv 2008.10.13. 00:16:22

Ebből is látszik, hogy macskát kell tartani!!!
:-)
Macskás Viki
www.macska.tv

Susybaby · http://szerelemblog.blog.hu 2008.10.13. 09:37:39

Mi történne ha nem adnátok egy hétig enni ennek a kedves kutyuskának?

1) Megenne titeket
vagy
2) Nevelhetővé válna

Susybaby · http://szerelemblog.blog.hu 2008.10.13. 09:39:18

Vagy vegyél egy ellenkező nemű kutyát, akkor jól ellesznek egymással.

Horváth Oszkár · http://oszkarsag.blog.hu 2008.10.13. 09:58:36

Velem ellenkező neműt? (Értetlen 3.) :D Nagytestű rövid szőrűre gondoltam, a belső a fontos, de azért nem baj, ha egy kicsit "helyes".

csikósnindzsa 2008.10.15. 10:20:54

pár rúgással azért megpróbáltam volna meghittebb viszonyt kiépíteni a kutyussal, és ezt mindig az ing-összesározások alkalmára időzíteném, hátha egyszer az ezért a két infóért felelős agysejtje véletlenül kapcsolatba lép egymással.
süti beállítások módosítása